Nytt utbud !

Jag har tidigare auktionerat ut både min Cp-katt och min Storasyster, till stor framgång.
Min syster är nu bortsåld till en 40-årig man med 7 barn och bor nu, lyckligt gift, i Irak.
Min Cp-katt däremot, blev en mycket god köttgryta, meddelade köparen och undrar nu om han kan få köpa mina resterande två katter.

Nu är det dags igen !
Den här gången auktionerar vi ut Philip, 17 år och singel !
Han älskar simpsons, speciellt Homer som nu i senare dagar har blivit hans största idol, då han också vill ha en ölmage och inget hår på huvudet när han blir stor.
Dagarna brukar han spendera genom att sitta o stirra in i väggen.
Ibland kan han titta på några tavlor med, men oftast väggen.
Hans favoirtfärg är skrikande rosa, eftersom det matchar så bra till hans blonda hårfärg och blåa ögon.
Han är också mesigt snäll och allmänt nördig.
Om ni anser att ni tycker om väggar, ölmagar och skrikande rosa, så är Philip den rätta killen.
Jag skulle helst vilja att du som lägger ett bud på honom minst är 45 år, då han beter sig som 3 åring och inte riktigt kan ta hand om sig själv.


image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0