CP-katt blir köttgryta..

image40


OBS ! Den här katten har psykiska störningar och är inget annat än en ren sadistjävel, därför tänkte jag auktionera ut honom. Kolla bara på bilden, SER NI INTE ATT HAN DÖLJER NGT !!!!

Han är ca 1 år och redan en jävel i sina bästa år.
Han hatar när man ligger och sover länge, därför brukar han snällt och vänligt hoppa upp till en i sängen och riva en i ansiktet så att man blöder. Jag har bland annat ett fint ärr på min läpp som minne.
Han tycker inte heller om när man äter frukost med ryggen vänd mot honom, då brukar han hoppa upp och sätta klorna i ryggen på en, bara för att få lite uppmärksamhet.
Han älskar däremot att bli klappad på magen, men se till att ha handskar på så att han inte lyckas äta upp dina händer.
Han heter egentligen Casper, men lyssnar även till namnen ; Korven, Kebabrulle, Cp-katt, Tröghuvve och Satans avkomma.


Budutgivningen börjar på 50 öre.
Och vill ni inte ha honom som husdjur så kan ni alltid ha honom som ingrediens i en god köttgryta.
MVH Sofie

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha.. du är CP

2007-10-18 @ 17:56:34
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Linnea

Med tanke på hans snyggvenamn Korven, tycker jag allt att han skulle kunna joina Julkorven Göran, nu när det snart nalkas jul!

2007-10-18 @ 18:01:01
URL: http://kentjesus.blogg.se
Postat av: Olov

En kapsyl och ett hockeykort bjudet!

2007-10-18 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0