Crash Crash Crash

När meningslösheten tar över ;
I guess I'm dreamin' again

Är det konstigt att jag känner ilska ?
Efter att verkligen ha bestämt sig att man vill försöka, Efter att man har insett att det funkar i verkligheten.
Är det konstigt att jag blir illamående, när jag sagta känner mitt hjärta krossas, bit för bit ?
Det enda man kan göra att ta fram de negativa delarna och kriticera dom, det är det enda som får en att må som man vill.
För i sådana här situationer så vill man må dåligt, eller hur?
Man vill aldrig mer se dig, man vill spotta i ditt ansikte.
Samtidigt som det inte finns någon annans famn än din som man känner sig hemma hos.

Kommer du ihåg i sommras ?
I sådana här tider önskar jag att sommras aldrig fanns.
I sådana här tider då jag hör hur du skrattar samtidigt som du trampar på delarna av mitt hjärta, dom som ligger där på golvet. Crash Crash Crash, låter dom.
Hör du dom?`
Jag vet att du hör dom.

Så vad var det som var så meningslöst ?
Du vet, medan Jag vill inte inse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0