Effektiva Sofie.

Igår var det Öppethus på skolan, där treorna visade upp sina projektarbeten och lockade folk till att välja just deras linje. Och jag måste säga att jag var riktigt effektiv och hjälpsam.

Jag skänkte mina sista 6 kronor till de svältande barnen i Indien.
Jag räddade ett träd i regnskogen.
Jag hjälpte till att motverka växthuseffekten genom att fylla i en enkät.
Jag lärde mig att satanister är egoistiska varelser och att 1000 kr är alldeles för mycket för att läggas på tejp till benskydd.
Jag lärde mig även att Estetsalen är den bästa platsen att vistas i under öppethus om man vill äta massvis med kakor.

Öppethus är sjukt lärorikt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah du, riktigt effektiva. tror inte en jävel ville välja samhäll social efter vår presentation antagligen :P

2007-10-24 @ 15:36:20
URL: http://kentjesus.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0