Mitt onda jag

Kan jag vara så hemsk ?


Hur du ser mig :

Jag älskar att se hur du lider.
Jag känner hur jag njuter inom mig varenda gång jag säger att jag hatar dig.
Jag brukar börja bråka med dig och sedan gråta i telefonen bara för att du ska få dåligt samvete.
Allt du säger är en lögn för mig och därför ljuger jag hela tiden för dig.
Jag vill att du ska älska mig så att jag sedan kan krossa ditt hjärta, för jag tycker egentligen inte om dig.
Du får inte göra någonting utan mitt medtyckande, helst inte ha några vänner heller, ditt liv ska bara kretsa runt mig.
Jag tycker att alla andra är så mycket bättre än dig, och förstår inte hur du kunde bli ett sådant misslyckande.


Hur jag är ;

Jag älskar att skratta med dig.
Jag vill alltid säga "Jag tycker om dig" en extra gång, så att du verkligen förstår hur mycket du betyder för mig.
Varenda gång vi bråkar dör en liten del av mig själv och jag känner mina fingrar skaka när du skriker i telefonen.
Tanken på att du inte litar på mig krossar mitt hjärta.
Jag är rädd för en framtid utan dig.
Har alltid telefonen i fickan, ifall om att du skulle ringa.
Du är alltid det sista jag tänker på på kvällen och det första på morgonen.
Det finns ingen annan som kan göra mig så lycklig som du, men samtidigt ingen annan som kan såra mig så djupt, det går hand i hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0