Rude and Reckless

Igår hade jag och Sara-Hulta tråkigt, så vi bestämde oss för att åka till Landskrona och handla godis.
Som om man inte kan handla godis i Lödde xD
Snälla Olov var så snäll och kom och träffade oss i en HEL HALVTIMME.
Han gör verkligen allt för en, fast bara om man är riiiiktigt snäll :) hah


Annars så har Jag och Linnéa varit i Helsingborg och shoppat idag.
Eller ja, Linnéa har handlat, inte jag.. Så är det när man är fattig och ens pappa inte äger banken.
Sedan nu så ska jag ta bort mitt nagelack från mina naglar, eftersom att 20 personer av 25 frågade sa att det såg ut som om jag hade skit under naglarna.
De resterande 5 personerna erkände senare att det var fult och att dom bara hade ljugit om att det var fint.
Ja, alla utom Valle och Sara då.. De har väl helt enkelt lika dålig smak som jag.
Det är lite svårt att inte falla för grupptryck när det är så många som är emot en, man får helt enkelt inse att det är fult, hah.

Annars så insåg Sofie Mathina Strandberg idag att hon nu känner sig själv.
Hon tittade ner i marken, såg de röda löven blåsa förbi och kände igen sin höstkänsla.
Den där känslan som påminner en om att man är ensam, ensam men fri.
Friheten gör henne lycklig.
Den delen hon älskade är död, och den delen hon fortfarande hatar längtar hon efter att få glömma.


---
Hata är ett starkt ord
Men jag tycker verkligen, verkligen, verkligen inte om dig
Nu när det är över
Vet jag inte ens vad det var som jag tyckte om hos dig
Bjöd med dig överallt
Men du bara tryckte ner mig
Hata är ett starkt ord
Men jag tycker verkligen, verkligen, verkligen inte om dig

Hate (I really don't like you) - Plain White T's

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0