Rundtur i Skåne

Fyfan vilken dag !
Först var jag tvungen att åka från Löddeköpinge till kävlinge för att ta mig via tåg till Eng C i Malmö.
När Eng C var slut så stack jag och Linnéa till tågstationen för att ta tåget till Kävlinge igen.
Självklart satt vi och latade oss tillräckligt länge för att glömma bort tiden och missade tåget.
När vi väl hade hoppat på Nästa tåg till kävlinge, och även anlänt, så visade det sig att det inte gick någon buss från Kävlinge till Löddeköpinge förrän två timmar senare.
Nej tack, tänkte Jag och Linnéa och hoppade därför på tåget till Lund för att senare ta bussen från Lund till Löddeköpinge.
Underbart. Vi var sedan hemma i ca två timmar innan vi skulle ta bussen tillbaka till Kävlinge för att sedan ta tåget till Helsingborg, sitta på UNICEF-möte i en timme och sedan ta tåget tillbaka till Kävlinge och blev sedan hämtad av mammsen. Och är därför tillbaka i Löddeköpinge där allting började.

Intressant va !



image33


Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a Pölse-Börje

hahahah. MYCKET GIVANDE DAG!

2007-10-17 @ 21:55:16
URL: http://kentjesus.blogg.se
Postat av: Egoina

tur att ni åt negerbullar :)

2007-10-18 @ 16:30:50
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0