Tävling !

Sofie tyckte att det var så sjukt roligt att auktionera ut olika substantiv, så därför skall hon göra det EN GÅNG TILL.

Min Syster heter Sarah, och är 19 år.
Hon hatar småsnack och härliga månpromenader i parken, och tycker endast om tv-programmet "Miami Ink".
Hon är envis som en åsna och kan till sättet jämföras med Mostrarna i Simpsons.
Hennes favoritmat är Falafel, och vi är därför inte helt säkra på hennes ursprung.
Om du känner att du har något gemensamt med henne så ställ upp i min tävling !

Bästa kommentar vinner en Dejt med min Syster, som ni själv får betala !
( Hon är dock inte lika snygg som jag )


Fråga; Är månen en grönmögelost ? Motivera !


Här är hon, Syster Sarah ! ;

image42

Kommentarer
Postat av: Olov

Märks att du är invandrare säljer din syster osv =)

2007-10-18 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0