Veckans Helg

Efter några otroligt deppiga inlägg så måste jag ju muntra upp stämningen ^^

FREDAGEN började med att jag följde med min Älskade Linnéa hem till, håll i er nu människor, MUNKEBÄCK.
Woaw, om ni inte vet vart det ligger så kolla kartan, det är, otroligt nog, utsatt.
När vi har hade kommit hem till den föräldrafria miljön så började vi äta våra chokladmuffins som vi hade handlat, eftersom vi utsåg den här dagen till vår fettodag.
Så det vi, i princip, gjorde var att äta mat och godis till två filmer vi hade hyrt, Perfect stranger (Konstig men svinbra) och Xmen 3, hade sett den innan men den funkade lika bra för det.
Sedan somnade vi pladask mätta och belåtna.

LÖRDAGEN började med att vi åt chokladglass till frukost, mums. Kunde desvärre inte hitta ngt mer hälsosamt.
Men det gjorde ingenting, för sedan var vi så duktiga och cyklade till Häljarp från Munkebäck som är typ 5 km.
Det kanske inte är så mycket iaf, men det var iaf dagens motion !
Sedan nu på kvällen så har vi haft gäster här hemma, ett par barndomsvänner som jag inte har träffat på länge.
Lika roligt som vanligt, förutom att jag är helt känslomässigt utmattad så är kanske inte världens trevligaste och muntert sällskap just nu.
Ska snart sova, är mega trött.. trots att klockan bara är kvart i ett.

SÖNDAGEN inleds väl, förhoppningsvis, med en lite nyttigare frukost ^^ och sedan iväg till min Snutt ( <3 ) för att tillbringa dagen i hans spökliknande hus. Sedan så ska vi leka lykliga i alla våra dagar ^^..
skämt och sido...
Därefter MÅSTE jag plugga eftersom vi har Religions prov på tisdag.

Nu har du fått en liten del av min vardag... roligt va ? Du får läsa det igen om du vill xD
Köss !

Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a Bengt-göran

Höhö! din bajs

2007-10-07 @ 14:34:32
URL: http://kentjesus.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0