Bortsprugna franskar i Danmark?

De franska utbytesstudenterna är här.
Dom kom i lördags och idag är det bara onsdag, tyvärr.
Tack och lov så har jag ju en hyffsat normal människa som sover i min säng (eftersom jag sover på madrass på golvet), men dom andra går ju en på nerverna. Tex Linnéas fransk, Viktor, som är helt överenergisk och dessutom typ kär i alla svenska töser xD haha.
Så idag skulle vi till Danmark för att "upptäcka" ett skittråkigt museum, som inte var intressant överhuvudtaget.

Det enda som var roligt var typ när man fick äta sin efterlängtade matsäck som man hade gjort HELT SJÄLV!
Suck, gud vad jag är pessimistisk.
Nej, nu ska jag och Olov ut och leta efter hans fransk som har sprungit bort sig i landskrona och inte hittar hem igen.



image6

Kommentarer
Postat av: J' Easy

Hahahahaha, det är bara Geoff som kan lyckat med att vaa så frånvarande på alla möjliga sätt xD :)
Läste dina förra inlägg, jag skulle ringt om jag skulle haft ditt nummer.
Eller vänta..det har jag ju..hm... Har ingen bättre ursäkt.
Eller jo, du skulle inte palla snacka med mig, jag är så sjuhelvetets tråkig.
Har inget att göra, ska plugga men ja ;P
PussPuss

2007-10-02 @ 17:40:20
Postat av: J' Easy

Hahahahaha, det är bara Geoff som kan lyckat med att vaa så frånvarande på alla möjliga sätt xD :)
Läste dina förra inlägg, jag skulle ringt om jag skulle haft ditt nummer.
Eller vänta..det har jag ju..hm... Har ingen bättre ursäkt.
Eller jo, du skulle inte palla snacka med mig, jag är så sjuhelvetets tråkig.
Har inget att göra, ska plugga men ja ;P
PussPuss

2007-10-02 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0