Jag lider med dig

Det är så enkelt att ställa frågan Varför?
Att besvara den är däremot inte lika lätt.
Det är så enkelt att säga "Tänk inte på det, det är så mycket här i livet som är bra också."
Men det är så mycket svårare att inse det när man bara ser mörker.
Jag kan inte säga att jag förstår dig. Men jag kan säga att jag känner din smärta.
Ditt blod är även Mitt blod . Därför gör det även ont i mig när jag vet vad du gör.
Jag älskar att höra min syster spela på sin aukustiska gitarr, och det tror jag att även du gör.
Jag vet att du älskar att klä ut dig och sedan skratta åt hur du ser ut.
Jag vet även att du älskar att umgås med oss, även om det kanske låter lite självsäkert.
Jag kan inte säga att jag förstår dig, men jag kan säga att jag älskar dig.
För Ditt blod är Mitt blod, det är därför jag menar det när jag säger, Jag lider med dig.

Kommentarer
Postat av: chloé

thank you for all you did for us! we will remember this week with all of you!I hope to see you soon in france!! (or maybe in sweden...? )
pousspouss =D
miss you!
take care of you and your family!
see ya!!!!!

2007-09-30 @ 12:49:27
URL: http://ptitecl0chette.skyblog.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0