Simpsons på franska?

Klockan 18.00 så började jag bli en aning orolig för min fransk och sände henne ett sms.
Jag fick senare tillbaka att hon FORTFARANDE var kvar i Landskrona, efter typ två timmar.. Jag tror inte att hon hittade till busshållplatsen.
Jag och Pappsi fick alltså sätta oss i bilen för att hämta henne. Det var skönt att hon inte hamnade i Luleå iaf.
Hade blivit en aning längre att köra.
Så nu ska jag, fransknissen och mina småbröder sitta och titta på Simpson (som hon aldrig har sett förut, eftersom hon inte har ngn tv.. stenåldersmänniska) med Fransk text till ! Fransmän förstår ju typ inte engelska.
Det här kommer ju att bli en upplevelse. Tur att det inte är franskt tal iaf, fast hade ju alltid varit roligt att höra Homer rapa på franska.

Min telefon har dessutom ringt TVÅ ggr nu!
Första gången var det en telefonförsäljare,
och Andra gången var det Fredrik som frågade efter dom andra i "franskgänget".
Jag är nog inte så populär iaf....


image14

Kommentarer
Postat av: Nohadra

jag älskar simpsons! men på franska?! hahah

2007-09-27 @ 21:18:16
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0