Gratulerar !


Igår fyllde Qixz 20 år !
Nu är det väl meningen att jag skall säga grattis till honom på den stora dagen, tacka för en väldigt trevlig kväll igår och slänga upp några skämt om att han är halvvägs till 40.
Men nej.

Jag tänker bara berätta att världen tackar dig Qixz.
Eller ja, Helsingborg i alla fall.
Ja det gör dem.
De är så tacksamma över att du såg till så att Sofie visade upp sin underbart snygga nuna i staden.
Du fick henne till och med så pass full att hon inte lämnade dansgolvet en sekund, och det Qixz, det är dem tacksamma för eftersom jag dansar så oerhört snyggt.

Men ja, nu är  du ju faktiskt 20 år och för att vara helt ärlig så ser man att åldern börjar komma ikapp dig.
Men var bara lugn Qixz, nu för tiden finns det krämer mot rynkor.


Annars hade jag det riktigt trevligt igår och jag tackar alla för att de är sådana underbara vänner som verkligen bryr sig !

image187
Qixz !

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha ja jag såg allt några fler rynker igår ;P

2008-04-12 @ 17:06:31
URL: http://kiwwi.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0