Ingen pizza utan Sofie.


Kommer ni ihåg den där pizzerian som jag alltid brukar gå till?
Den pizzerian där föreståndaren alltid känner igen mig och frågar om jag är hungrig idag också?

I alla fall, jag var där idag också.
Japp, pizzagubben blev glad över att se mig och när jag gick så frågade han om jag kommer imorgon också. Stackars pizzagubbe, tänk om det är tack vare mig som pizzerian kan hålla igång?
Tänk om jag skulle sluta gå dit och pizzerian helt plötsligt skulle förlora sina pengar och gå i konkurs?
Tänk er själva, Lödde skulle helt enkelt inte få någon pizza utan Sofie.

Det är nog bäst att jag går dit imorgon också, mest för säkerhetens skull.

Kommentarer
Postat av: Z

pizzerian vid sibyla? ;)

2008-04-03 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0