Förlåt.



Det fanns en tid då jag inte kunde tänka mig ett liv utan dig vid min sida.
Det fanns en tid då vi var dem alla ville vara och vårt förhållande var som hämtat ur en underbar kärlekssaga.
Men känslor är inte alltid bestående, utan de kan förändras. Men det är inte alltid människor förändras med dem.
Om jag hade kunnat hade jag aldrig låtit detta ske.
Att veta att jag krossar ditt hjärta, krossar även mitt.
Du&Jag kommer alltid att vara mitt ideal om ett perfekt förhållande.
Jag älskade dig och en del av mitt hjärta kommer alltid att göra det.


Förlåt Reto, våra minnen kommer alltid att vara de bästa.

Kommentarer
Postat av: marie

Har du otur kanske jag hör av mig även fall jag inte är i Skåne :P Men det hoppas jag är okej.. Förresten, lite frågor.. Vart i Skåneland äre du bor? Å för att gå in på "privat" samtal.. AV att döma av texten, har ni gjort slut eller? :S Finns här om det är ngt :) Din desperata vän :P

2008-08-25 @ 16:27:23
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0