Sofie till världen.


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !
Äntligen får jag uppleva lite av civilisationen!
För tro det eller ej, men mitt internet har kraschat... igen.
Nu sitter jag, efter några dagar av ångest, på pappas skruttna dator för att berätta att jag lever.

Min älskade sötenos dator är hos Dan.
Antingen så förstör han den mer eller faktiskt lyckas rädda den lilla del som är kvar av den. Vilket av det vet jag inte. Det får jag se till helgen då den förhoppningsvis kommer att infinna sig på mitt rum igen, precis där den skall vara.

Det känns lite osäkert, mitt liv vilar i en mans händer. Det kan inte mer än sluta dåligt...

Kommentarer
Postat av: Madelli

Jaa det är skit snyggt ;)

Har ett par i garderoben faktiskt :)

puss

2008-12-17 @ 23:18:04
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0