Min systers krav på pojkvän.

Sofie och Sös pratar tjejsnack. Alla tjejer vet vad det här innebär, eller hur?


Sös :
Asså fan, jag är inte lycklig i mitt förhållande..
Sofie : Jasså, vadå då?
Sös : Min pojkvän låter mig inte vika ut mig i en playboy-tidning.
Sofie : Öh, skojar du med mig?
Sös : Jag vet, visst är det snålt..
Sofie : Mja, jag menar mer... (avbruten)
Sös : Ja, jag vet Sofie. Jag tror att jag ska göra slut, du har rätt. Vem fan tror han att han är och kan bestämma över mig så?
Sofie : Men asså?
Sös : Tack för ditt stöd Sofie,  verkligen. Jag ska ringa honom med en gång. Jag ska fan vara med i playboy.
Sös lämnar rummet.
Sofie : Men, jaha?


Min familj är inte riktigt normal.

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha! jag är på sös sida.. lätt!

2008-02-06 @ 18:46:44
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0