Min Önskelista.

Jag fyller 18 år om exakt 1 månad och 11 dagar. Då blir jag STOR !
För alla som inte vet vad dom ska köpa till mig i födelsedagspresent kan kolla nedan !

- Ett packet chokladbollar
(Vem tycker inte om chokladbollar?)

- "Sex and the city"- boxen
(För att sex and the city är sååååååå braa)

- Ett tiopack kondomer
(Mina börjar ta slut)


- En bil
(Alltid bra att ha)


- En Chaufför till bilen
(Jag har inget körkort)


- En uppblåsbar pojkvän

(För ensamma tider)


- En fettsugning

(Jag orkar inte träna för att bli smal)



Ja.. Det var väl typ det.


image123
Jag och Sandra på nyår.

Kommentarer
Postat av: Egoina

du ska få allt det där av mig :)

2008-01-16 @ 22:55:55
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: George

Grattis i efterskott
/önskar
stenarna

2008-02-28 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0