Om Jag fick 3 önskningar

Om jag fick 3 önskningar så skulle jag önska...

-
Att jag var rikast i hela världen,
så jag kunde köpa hur dyra och fina kläder som helst, och bo i ett jättestort och fint hus,
och bli bortskämd av en massa tjänstefolk.

- Att jag kunde äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt.
Då skulle jag äta Mcdonalds och chokladbollar varje dag, sen till frukost skulle jag äta glass och chips.
mmm nam nam.

- Att jag var supersmart.
Så jag slapp plugga till geografiprovet imorgon. Sen skulle jag då självklart få MVG i alla andra ämnen med.


Vissa kanske hade önskat sig saker som världsfred, mat åt barnen i afrika och att skolmaten skulle vara god..
Men inte jag, jag är självisk och vill endast det bästa åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0