Var bor Egoina ?

Efter en lång kväll med trevliga vänner bestämmer sig Egoina och Sofie för att ta en taxi hem till Egoina, som bodde ungefär 200 meter bort.

Hoppar in i taxin.
Taxichafför : Vart ska ni någonstans?
Egoina : Hem till mig.
Taxichafför : Jaha, och var bor du ?
Sofie : Bor du inte vid den där mellanstadieskolan Egoina?
Egoina : Ehhm... Jag vet inte. Gör jag? Kanske..
Taxichafför : Men jag menar, vad har du för adress?
Egoina : Jag vet inte.. kanske blabla-gatan 3B ?
Taxichaffören slår in adressen.
Taxichafför : Den adressen finns inte.
Egoina : Jasså ? Ehmm...
Taxichaffören : Vet du inte var du bor?
Egoina : Hehe, nej ?

Efter att ha åkt rundor i hela staden så hittade vi tillslut Egoinas hus. Det blev en mycket dyr åktur.


Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha

2008-01-12 @ 16:40:24
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0