Busted.


I mitt förra inlägg kan vi läsa längst ner att någon har "hackat" sig in i min blogg och lämnat ett litet spår. Detta är självklart min gode vän Sär-Dennis som satte sig vid datorn efter jag hade lämnat den och upptäckte att jag inte hade loggat ut från Bloggen.

Vi kan även läsa att Sär-Dennis förklarar att han inte har skrivit inlägget på en dator och att det därför inte är lönt att leta efter hans IP-adress. Roligt Dennis, säger jag. Alla vet ju att även om du inte skulle ha skrivit från en dator (vilket du har) så har alla maskiner som har internet en IP-adress. I:et i själva "IP" står för internet och P:et står för protokoll, dvs språket. Därför säger det sig självt att alla maskiner med internet måste ha en internetadress.

Synd Dennis att din kassa humor inte fungerade och ta emot min ultra-mega-datornörds-diss på ett fint sätt.

Dessutom vet jag att du hade varit för dum för att kunna hacka dig in på min blogg. Så det så.

Kommentarer
Postat av: -=HackerN=-

Hallå vadå sär dennis ,, Dra inte in dennis i detta ,;) puss haaaj

2008-06-11 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0