Dålig anställningsteknik.


Sofies mobil ringer klockan 02.32 på natten och hon svarar yrvaken.

Sofie : Ehm, Hallå?
Man (med irriterande dalmål) : Hejsan! Hur är det?
Sofie : Jo, det är bra.. Vem är du?
Man : Jag heter Håkan.
Sofie (gäspar) : Mhm?
Man : Jo, jag undrar om du skulle vilja börja jobba på Ica Maxi?
Sofie : Eh, va?
Man : Skulle du vilja börja jobba på Ica Maxi?
Sofie : Så du menar att du ringer och väcker mig klockan halv tre på natten för att fråga om jag skulle vilja jobba på Ica Maxi?
Man : Ja, men du vänta lägg inte på!
Sofie lägger på luren.


Antingen måste Ica Maxi byta anställningsteknik eller också är busrigning inne igen.


Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha omg xD Det var säkert Qixz som ringde :P

2008-06-08 @ 15:22:26
URL: http://kiwwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0