Hemma i Storstaden igen.


Nu är jag äntligen hemma och kan påbörja mitt bloggande igen.
Jag kan säga att min Midsommarhelg har varit underbar tack vare många goda vänner, min underbara pojkvän och min härliga familj. Tack vare dem har jag haft den bästa midsommar på många år. Vi har nästan gjort allt som man ska göra på denna dag; ätit sill, snoppat jordgubbar, tältat, utforskat en åker, dansat till Eurovision song contest-skivan, fått skrapsår och självklart blivit redlöst fulla. Vi tjejer skulle till och med gått ut i mörkret och letat efter sju olika sorters blommor att lägga under sin kudde om det inte hade varit för någon mörkrädd jäkel (Jag) som bangade ur i sista sekund.

Så för att meddela er alla om min helg, och kanske skryta lite, kan jag säga att min midsommar har varit toppen och hoppas att er har varit lika så.


Eftersom Sofie har varit så duktig och köpt en ny kamera kommer hon senare att lägga upp bilder om denna omtalade helg. Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Egoina

snoppat??

2008-06-23 @ 13:52:45
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0