Min svarta blogg går i konkurs.


Vet ni vad som håller på att hända?
Jag går i konkurs.
Varför?
Ja, det är inte svårare än detta;
Trögo-Sara har blivit smart.

Det är sant. Jag umgås med henne dag in och dag ut bara för att få höra hennes korkade kommentarer och lägga ut dem här på bloggen så att alla kan läsa dem. Plötsligt får man ingenting ur henne längre. Hon fattar nu för tiden att Igelkottar piggar upp sig för att försvara sig, AA står för anonyma alkoholister och att man inte är en hora bara för att man har stora bröst. Hon har helt enkelt sagt allt dumt som går att säga och kanske har hon till och med börjat tänka efter innan hon pratar.

Hur som helst blir detta dåligt för min blogg, då hennes superkorkade kommentarer var det enda som folk ville läsa. Men oroa er inte, hon kommer göra en come-back. Tanken på att Sara har blivit smart för alltid är lixom aningen absurdt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0