Sofie går på diet.


Någonting har hänt. Jag börjar nämligen på en 14-dagars diet. Drastiskt må jag säga. Den går ut på att man ska äta äckliga saker i 14 dagar och kan gå ner 6-7 kilo. Så nu sitter jag här med min lunch, spenat, 2 ägg och en tomat. Underbart. Man får dessutom inte äta godis eller tugga tuggummi, vilket kommer att bli en utmaning för mig.

Någonting som inte är lika kul är att man inte får dricka sprit heller. Så att vara nykter på Rebbes, Mackes och Rubens lokalfest kommer att bli en upplevelse.

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Lycka till! :)

2008-06-23 @ 14:40:04
URL: http://enterthecircus.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Va? Men det behöver ju inte du.. Synd att du inte får dricka på festen för jag hade tänkt bjuda dig på något eftersom att jag fick av dig på midsommar :). Ha så kul med din spenat i alla fall :)

2008-06-23 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0