En kväll ute.

En kväll ute i Helsingborg.


Sofie har precis fyllt arton och är väldigt stolt.
Hon ser att en vakt inte släpper in en kille på en pub eftersom han inte har legg med sig.
Sofie ser det här som sin chans att äntligen få visa upp sitt snygga legg.

Sofie : Hejsan ! Får jag komma in här?
Vakt : Javisst, varsågod.
Sofie : Men, skall du inte fråga efter mitt legg?
Vakt : Nej, det behövs inte. Gå du in.
Sofie : Men ! Så kan du ju inte säga, du måste ju fråga efter mitt legg !
Vakt : Nej, nej gå du in.
Sofie : Men asså jag fyllde år för en vecka sedan !
Vakt : Jaha, grattis i efterskott..
Sofie : Äh, vafan det här var ju inte kul...

Sofie går därefter besviken vidare till nästa pub.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha naw söte illa för dig ;)

2008-03-09 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0