Bättre sent än aldrig.

Stör ni er aldrig på när man aldrig får veta att det är någon som har sökt en när man har varit iväg?
Det gör jag, och därför har jag många gånger skällt ut mina bröder.


Telefonen ringer och Sofie svarar.
Sofie : Hallå? Men hej Sara! Va, jasså? Har du ringt innan? Nej, det har jag inte fått veta.
Carl börjar plötsligt skrika från köket.
Carl : Sofie!?
Sofie ignorerar honom.
Carl : Sofiiiiiiiiiiiiiie!?
Sofie fortsätter ignorera honom och pratar högre i telefonen.
Carl : SOOOOOFIIIIIIIIIEEEEEEEE ?!!!!!!!!!!
Sofie stänger dörren till sitt rum och fortsätter ignorera honom.
Carl öppnar dörren och skriker.
Carl : SOOOOOFIEEEEEEEEEE!!!!!?????!!!!!!!
Sofie : Ja för helvete unge vad vill du, ser du inte att jag pratar i telefon?!
Carl : Bara så att du vet så ringde Sara innan.
Sofie : Mm, tack för meddelandet Carl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0