Full och brännboll?


Jag har aldrig förstått mig på detta med fyllebrännboll.
Några av mina dumma kompisar, självklart Trögo-Sara, har kommit på att vi denna fredag skall dricka oss onyktra och sedan spela brännboll.
Detta kommer inte alls att fungera säger jag bara.
Varför ?

Nummer 1: Om jag inte ens kan träffa bollen när jag är nykter, hur fan skall jag kunna göra det när jag är full?

Nummer 2: Om jag inte ens kan springa när jag är nykter, så kommer jag definitivt inte kunna göra det när jag är full.

Och för det tredje: Lixom hela min onyktra image är att jag gråter på fester. Hur skall jag kunna göra detta om jag spelar brännboll? Och om jag skiter i brännbollen och sitter och gråter i ett hörn så kommer alla andra vara så upptagna med spelet att de skiter i mig, och det blir ju inte roligt?

Nej. Det kommer inte alls bli lyckat säger jag bara.

image204

Kommentarer
Postat av: Magda

du kan ju gråta när ni förlorar ? ;)

2008-05-08 @ 13:57:37
URL: http://fetbra.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Haha! Jag tror att det blir kul, vi kan springa tillsammans :D

2008-05-08 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0