Lite ironi.


Reto hade fått någon sjuk idé angående balen.
Han hade bestämt sig att han skulle ha rosa skjorta på sig. Rosahatande som jag är, sa jag strängt nej och förklarade dessutom att detta skär till min lila klänning. Men förgäves kämpade jag då han tvunget skulle ha denna förbenta rosa skjorta.

Dagen innan balen, alltså igår, när Reto skulle ta fram sin rosa skjorta, förklarar hans mamma att hon redan har tagit fram en skjorta till honom. En svart en.

Det blir alltså jag, i lila klänning, och Reto, i svart skjorta.
Ibland är mammor så himla bra att ha.

Kommentarer
Postat av: M

Bara ibland??

2008-05-23 @ 13:15:38
Postat av: Anonym

Bara ibland????

2008-05-23 @ 13:16:51
Postat av: Sara

Svar:
HAHAHAHAHAHAHA JA! Moms! Det ska jag allt göra jag ska doppa dom i chocklad xD och sedan ska jag rosta dom. Ja har allt hört att det ska vara gott att äta myror som är doppade i chocklad xD Blärk!

2008-05-24 @ 14:55:11
URL: http://kiwwi.blogg.se
Postat av: Z

du måste lägga upp bild från balen om du har :)

2008-05-24 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0