Burger King - Det nya raggningsstället?


Kan ni gissa vad jag fick för mejl på Bilddagboken nyss?
Nej självklart inte. Inte ens jag hade kunnat gissa det.
Tydligen är Sofie väldigt attraktiv i sitt fettiga hår och sin svarta keps. Vem hade kunnat gissa det?

Tydligen tycker i alla fall killen som skickade det här mejlet till mig det ;
"Om du inte addar mig på msn så ska jag aldrig mer besöka dig på Burger King :) Hälsningar "Han som fick vänta 30 minuter på sin glass". "

Jisses. Det är bäst jag gör det, eller hur?
Vi vill ju inte att Burger King ska förlora gäster på grund av mig..

Folk är otroliga.

Kommentarer
Postat av: Lajjsan

HAHA, jisses, så man ska kanske hänga på bk då egentligen? ^^

2008-11-29 @ 13:13:01
URL: http://Yooshiin.devote.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0