Trögo-Sara blir stor!


Gissa vem som fyllde år igår!
Ingen annan än vår kära Trögo-Sara , som blev hela 18 år!

Vi har varit med om mycket, Jag och Sara. Vår vänskap satte start redan i 6 års åldern, då vi träffades i första klass. När vi var cirka 10 år flyttade hon, och jag stannade kvar. Vårt vardagliga träffande övergick till ett besök om året, men ändå lyckades vi hålla kontakten. Små och söta som vi var skickade vi brev och bytte julklappar. Men 6 år senare flyttade hon tillbaka för att bo endast några hundra meter ifrån mig, och jisses vad jag blev glad. Hon är min första och bästa vän genom tiderna, den person som vet mest om mig och jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Så nu tycker jag att alla ska gå in på hennes sida och gratulera henne och beundra henne för att hon har lyckats stanna trög så länge!




Kommentarer
Postat av: Ali

Verkar som du har silisar på en av bilderna ;P



Gissa vilken ;P

2008-11-22 @ 00:31:43
Postat av: Sara/ Trögo-sara ;)

Naw! Gumman du är för gullig :D Vi har ju värsta historian hur vår tid har varit tillsammans och historian kommer att bli så mkt längre än vad den är nu <3 Älskar dig så! En vän för livet. Hahaha vilka bilder :P Tack så jätte mkt :D Pussen <3

2008-11-22 @ 17:43:36
URL: http://kiwwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0