God Morgon.


Festen igår blev både lyckad och intressant.
- Sös och Daniel lämnade mig redan efter någon timme med alla Burger King-fantaster.
- Sofie drack givetvis mer än sina tre cider.
- Jag slog ut en del av tanden.

Hemma var jag i alla fall klockan 04.00. Men eftersom vi inatt skulle vrida tillbaka klockan, vann jag en timme och hoppade i säng redan klockan tre.

Nu skall jag, lagom trött och lagom snurrig i huvudet, bege mig iväg till Burger King för att jobba 5 utslitande timmar.
Underbart.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Slog ut en tand? :O Och du, jag tror att det är bäst att vi festar snart :D

2008-10-26 @ 12:16:49
Postat av: Linnea

Hahaha whaat? en tand? XD

2008-10-26 @ 13:22:05
Postat av: Egoina

fråga Yllka varför inte jag var bjuden. Blä på henne!

2008-10-26 @ 15:18:56
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0