Köttfärssås och mys


Middagen igår gick väl sisådär.
Efter ett evigt gnatande i affären om vad som skulle och vad som inte skulle vara i köttfärssåsen kom vi slutligen hem och satte igång. Dan ville störigt nog vara mästarkocken själv, så jag fick stå vid sidan om och titta på. Allt slutade med en något för gryddig köttfärssås och kletig spagetti, men oj vad han var nöjd.
Efter maten blev vi hembjudna till Rebbe där Markus och hon var ensamma. Även Sös och Daniel hittade dit. Det blev lite sällskaps-spel och singstar, och hela kvällen slutade med att jag hade Dan, onykter nog att inte kunna prata,bredvid mig i min säng. Men vad brydde han sig, det var ju inte han som skulle upp och jobba dagen efter?

Riktigt trevligt blev det i vilket fall som helst.
Men den där köttfärssåsen hoppar jag nog nästa gång..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0