För att ge lite klarhet i det hela.


Okej, så här är det:
Burger King-restaurangen i Löddeköpinge har lagt ner. Det är med stor sorg jag lämnar alla som jobbar där, men samtidigt hoppas att detta kan bli en ny början på någonting bra. Alla anställda har kvar sina jobb, bara det att vi har blivit omplacerade. Jag och Dan har blivit flyttade till Burger King vid Triangeln i Malmö.

Kan ni tänka er? Jag, från lilla Lödde till stora, stora Malmö. Undra hur det kommer att sluta, och hur länge min lön kommer räcka? Tänk er att ha springpass i Malmö! Jag kommer virra bort mig bland alla affärer och människor. Men man kan inte göra annat än att ge det en chans.

Burger King öppnar i Lödde till sommaren igen, och om man fortfarande finns kvar i branschen kommer jag inte göra annat än att återvända. Men just nu känns den framtiden väldigt långt borta. Vi får helt enkelt gå med baby-steps fram.

Kommentarer
Postat av: sandra

var ska burger king i lödde ligga då?

2009-12-02 @ 18:39:08
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: PIJAH

Hehe. Spännande att få komma in i Malmö juh. ;)

2009-12-03 @ 12:29:43
URL: http://Http://Pijah.Blogg.Se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0