Min helg.


Nu har jag städat heeeela mitt rum.
Kan ni tro det?
Jag trodde nästan att dammtussarna under sängen skulle äta upp mig så stora dem var. Idag kommer nämligen släkten för att fira mig. Det blir massa kalas hela helgen faktiskt.

Fredag; Släktkalas för att fira mig.
Lördagförmiddag; Kalas hos Dans farmor.
Lördagkväll; Neja fyller 20, utgång.
Söndag; Kalas hos Mormor och Morfar i Åhus.

Så om jag inte hör av mig på hela helgen förstår ni varför. Jag är antagligen stentrött och mätt, eller också har jag inte tid. Men jag lovar att återkomma på söndagkväll med bilder från hela helgen och för att visa vad jag har fått i present!

Mors!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fullt upp :D

2009-02-28 @ 16:21:19
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0