Imorgon, Imorgon, Imorgon!


Just nu sitter jag bara och längtar till imorgon.
Då börjar dagen med ett träningspass på gymmet för att sedan slänga mig in i duschen och börja göra vid mig. En vän Sandra har nämligen fyllt år och skall ha fest. Men innan dess skall jag, Sös och Dan hinna handla mat på maxi, då vi senare möter upp Daniel och beger oss hem till Dan för att laga en god middag.

U-n-d-e-r-b-a-r-t.
Middag, Sprit, underbara vänner och en hel jäkla kväll.
Det kan inte bli bättre.
Jag får till och med ett tillfälle att använda min Gina klänning, som aldrig blivit använd!

Dessutom tvingar Sös mig att dricka en hel flaska vin själv. Hon ville nämligen inte dela, då hon tvunget skulle ha ekologiskt vin. När jag frågade "varför?" fick man svaret ; Det lät bättre.
Men okej.. Så om jag blir redlöst full så vet vi vems fel det är.




Kommentarer
Postat av: Linnea

SÅ nu är den svart ;)! Pusspuss! <3

2009-01-31 @ 03:54:55
URL: http://kentjesus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Uuuunderbar klänning! :O

2009-01-31 @ 18:57:31
URL: http://Yooshiin.devote.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0