En fest är ändå en fest.


Jahapp, så överraskande det kan bli.
Då åkte man till Åhus med inställningen att det skulle vara en vanlig släktfest, även om sådana också är roliga. Men när kvällen var slut så förstod man att detta inte hade varit en vanlig fest. Nej, min lyckliga kusin hade nämligen förlovat sig med sin kära pojkvän. Släktfesten övergick därför ganska hastigt till en överraskande förlovningsfest. Men inte blev det mindre trevligt för det. Nej, tvärtom. Det blev en riktig höjdarfest, och jag tror inte att en enda person kunde gå rakt hem när kvällen var slut.

Jag kan inte säga annat än grattis kära kusin, och tack för en väldigt rolig kväll!



"Förlovningsparet" själva!





Kusin!



Folk!



Jag och Danis.



Kusin Therese





En tuff snubbe med häftigt hår.



Erik med "guran".


Detta skall på något sätt föreställa dans.
Fråga inte mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker din kusin är dösnygg! :)

2009-07-27 @ 17:20:28
URL: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0