šunka!


.. Betyder skinka pa kroatiska.
Sa mycket kan jag saga i alla fall. Jag kan dessutom saga "Tack", "Varsagod" och "Hur mycket kostar det?".
Annars haller jag mig till engelskan.

Sa vad ska man saga?
Det ar 30 grader varmt har och Sofie har inte shoppat pa snart tva veckor. Behovs-apan borjar sa smaningom hoppa pa mina axlar. Jag fick i alla fall tag pa en dator.
Forresten, vet ni hur mycket en Cosmopolitan kostar har? 35 svenska kronor. DET NI!
Jaana, ar du avundsjuk nu?

Jag vet att ni har saknat mina valdigt exklusiva inlagg, men var bara lugna. Sofie har tagit 145 bilder hittills, sa det lar bli en stor uppdatering nar jag kommer hem.
Hoppas allt ar bra med er och att det regnar i Sverige!

Bog! (Hej Da)

Kommentarer
Postat av: Jaanis

WIE, UPPDATERING :D



Nä, jag är inte avundsjuk på dina cosmos, med tanke på att jag har gjort typ 50 egna bara i helgen :D Haha! Kom hem snart! :)

2009-07-14 @ 18:57:11
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0