I have a confession


Dan fick mig att titta på Star Wars igår. Den tredje filmen.
Det värsta var att jag gillade den.
Filmen var spännande, action-fylld, romantisk och sorglig.
Men idag känner jag att jag har korsat linjen när Dan beställde biljetter till Star Trek på Bio. Även om jag gillar att titta på fantasi-filmer med lite extra krydda i, så är detta grädden på moset. Filmen kan ju inte vara något annat än nördig, och personerna som ser den får väl därför en stor, fet nörd-stämpel. Även om det inte vore min första sådan, är jag inte riktigt redo för att få en till och allt detta bara för att det är Dans tur att välja film.
Vad gör man inte för att kompromissa.

Men det är lugnt.
Nästa gång drar jag med Dan på världens tjejigaste snyft-film, så kan han stå där med stämpeln som en gaykompis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0