Jag är inte omtyckt av jobbet.


Sofie ropar ut en beställning som blivit klar.
Sofie : Ett Whoppermeal, Två kidsmeal och en Crispy Chicken!
Lina : Sofie, du borde vara sån utropare hela tiden. Du har så klar röst och man hör dig så tydligt.
Fredrik : (skämtsamt) Tycker du? Jag tycker att hon låter som ett monster.
Liten pojke : Det tycker jag också.
Sofie, Lina och Fredrik tittar framåt och ser att det står en liten pojke på andra sidan kassan och hämtar den utropade beställningen.

Det var droppen. Hädan efter är köket min plats.

Kommentarer
Postat av: Rebbe

HAHAHAHAHHA!! Förlåt men det lät kul! xD

2009-06-06 @ 21:30:14
Postat av: Joss

Hahahahaha! Ungefär lika omtyckt som jag är i klassen alltså :P

2009-06-08 @ 13:05:35
URL: http://josefinburell.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0