God Morgon!


Godmorgon, godmorgon, GODMORGON!

Vilken strålande dag att förstöra med lite träning!
Men fan, det måste göras.
Denna vecka har inte "sluta-äta-skit-dieten" hjälpt ett piss, så det blir hårdbantning som gäller. Som jag lurar mig själv, kommer aldrig att funka. Men vill man vara fin får man lyda pin, och jag kommer inte lyda ett dugg. Jag kommer rulla fram till sommaren om jag känner mig själv rätt.

Men vad står annars på listan idag, bortsett från den äckliga träningen?
- Klippa mig 13.30
- Jobba 16-19
- Dans födelsedagsfest. (En liten fest för de närmsta i hans lilla lägenhet)

Det blir alltså full rulle idag. Men jag återkommer efter frisörbesöket när allt hår är avklippt.
Mors!

Kommentarer
Postat av: PIJAH

Borde också börja tänka på sommarformen. :S

2009-03-28 @ 16:04:29
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0