Bara så att ni vet.


Ibland sitter jag och tänker för mig själv "Det här hade varit ett roligt blogginlägg". Men så är man kanske på jobbet, ute på stan eller någonstans där det inte finns en dator. Dessutom är inte jag den som springer runt med en kamera i fickan vart jag än går.

Nu kanske alla tänker "Varför mobilbloggar hon inte?".
Jo, det undrar jag också. Kan det vara för att Sofie är så tekniskt okompetent så att hon inte vet hur man gör? Precis. JAG KAN INTE MOBILBLOGGA!

Det är alltså anledningen till varför alla slutar läsa min blogg på grund av dålig uppdatering. Satans nymodeheter.

Kommentarer
Postat av: Lotti

Haha, det är inte svårt. Börja med det du! ;)

Vet inte hur jag ska förklara det men ändå. Hmm. Ska tänka lite.

2009-10-02 @ 17:18:34
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Rebecca

Jag visste inte heller, men det är bara att gå in på "Mitt konto" och "inställningar", fylla i ditt nummer och sen nånting till..



Sök "mobilblogga" på google så kommer det upp direkt. Inte svårt, till och med jag klarade det och jag är också sjukt oteknisk!

2009-10-02 @ 19:19:25
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lotti

Ja precis.

Gud så trög jag är ibland.

Logga in, Mitt konto, Inställningar, Skriv i ditt mobilnummer & kryssa i om du vill att det kommer upp varifrån du bloggar, Sen tar du en bild med mobilen, MMS´ar den till 71370.

Tror inte det var mer.



Testa! :)

2009-10-02 @ 19:30:40
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0