God Morgon Onsdag.


En tanke bara...
Varför tog jag inte med mig en del av systers strumpor när jag flyttade?! Klart jag inte lade märke till det DÅ, då när jag bodde hemma. Jag praktiskt taget levde på mina syskons strumpor. Detta har jag kommit på nu. Nu har jag ju bara mina egna strumpor att leva på och det kan jag säga är inte många.

Dessutom lönar det sig inte att sno av Dan. Han har sådana där tjocka herrstrumpor. Klart att dem är sköna och varma och jag skulle kunna använda dem. Ett problem bara, jag får inte ner dem i mina skor.
Kanske dags att börja flytta hem igen? Eller köpa fler strumpor...


Kommentarer
Postat av: Sös

HAHAHHAHAHAHAHAHA:P! I knew it:P...



Puss!

2009-10-25 @ 01:02:54
URL: http://stagedivemagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0