Jag ber om ursäkt för framtida dålig uppdatering!


Jag ber om ursäkt.

Jag kommer att uppdatera väldigt dåligt inom den snara framtiden. Idag är nämligen den stora dagen. Min säng skall flyttas till den nya lägenheten, och jag har ingen aning om när jag får tid eller internet till att blogga igen. Så nu packas datorn ner och förhoppningsvis hörs vi inom kort och ni kommer få ta en del av mitt liv som vanligt. Mitt liv kommer bara att utspela sig på ett annat ställe.

Alltså, det låter som om jag skall flytta till andra sidan jordklotet.
Kävlinge ligger faktiskt bara 1 mil och 15 minuter härifrån. Men för mig är det ett stort steg!


Kommentarer
Postat av: Des

Det kommer bli awesome Sofie :) Sofie is leaving the nest! <3

2009-09-14 @ 17:37:03
Postat av: Jaaanis

Sv: Jag har bara färgat det! :) Tycker dock det blev lite för mörkt! Och vi får ta och fika SNART SNART. När är du ledig? Antar att ni har fullt upp med flytten. Hör av dig, och lycka till! :)

Pussar

2009-09-14 @ 18:57:44
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0