Ilandets samboproblem.


Jag har tänkt igenom det här med sambo-grejen.
Om jag skall vara helt ärligt så finns det så otroligt många saker man stör sig på vad gäller att man skall omfamna varandras levnadssätt. Det är okej att man struntar i att äta potatisgratäng, då den ena partnern inte tycker det är gott, så länge man slopar ärtsoppa för kompromissandets skull. Och vem bryr sig om några Cola Zero-flaskor som står tomma lite överallt i lägenheten? Nej, när det gäller att vara sambos skall man älska de små felen, dra nytta av varandra och aldrig sova själv igen tills döden skiljer en åt. Eller åtminstonne tills den ena flyttar ut.

Jag kan ta allt det. Jag kan stå ut med obäddade sängar, nydammsugat golv som fortfarande är skitigt och matrester som ligger kvar i slasken. Men avrakade skäggstrån som ligger kvar i handfatet, där drar jag min gräns!

Kommentarer
Postat av: sandra

begagnade snusprillor som ligger på nattduksbordet! får jag dra min gräns där?! ;)

2010-04-09 @ 16:30:40
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Linda

håller med dig, drar min gräns där med och såklart vid äckla snusprillor vid sängen. :P

2010-04-11 @ 14:12:28
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0