Konfirmation och sånt.


Bilder från lördagen då mina duktiga stora småbröder konfirmerade sig! Jisses, så fort tiden går.


Christoffer och Carl. Tvillingar, men ack så olika.

 

Jag var uppklädd och älskade min nya klänning.

 

 

Danis var också uppklädd och fin.

 

I kyrkan fanns det, självklart, fina små prydnadssaker som skulle föreställa Jesus och hans lärljungar.

 

Efternamnet Strandberg nämns flest gånger på framsidan av häftet. Så blir det när man för två till världen samtidigt.

 

Sös.

 

De inledde konfirmationen med att spela Marimba, afrikansk musik.

 

 

Visst klär de bra i klänning?

 

 

Om jag hade varit 15 år så hade jag varit kär i mina småbröders kompisar. Så himla gulliga och trevliga för att vara i en sådan hemsk ålder!

 

Hemma bjöds det på mat och släkten var med och firade.

 

 

Även Carro var med!

 

När alla väl hade gått hem och maten var slut var vi så trötta så det minsann blev en tidig sänggång. Jag antar att det blir så när man varit uppe tidigt och förberett. Men duktiga var dem, mina gossar små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0