Påskhelgen i bilder.


På Påskafton var vi hembjudna till Dans bror, Lars, för årets första grillning! Det var strålande solsken och vi njöt i solen!

Grillmästaren Lars.

 

Danis.

 

Det blev lite kyligt vissa stunder.

 

Men vi var nöjda ändå!

 

På kvällen var det dags för vår årliga påskmiddag, som inträffar hemma hos Mamma och Pappa. Där blev det god mat och efterrätt. Tyvärr svek min röst mig och jag fick mest lyssna på vad de andra hade att säga utan att invända.

 

Mamsen hade dukat så fint!

 

Även dekorerat en massa!

 

 

 

Mat!

 

På Påskdagen var vi hembjudna till Dans föräldrar för påskmiddag även där. Fast här bjöds det på underbart god höna med potatis och sås! Innan dess skaffade jag och Danis vars sin ny mobil. Det var vad vi satt och lekte med resten av kvällen.

 

Jag körde hårt på min "boll-frisyr" hela helgen och hade en fläck på min klänning. Men det gjorde ingenting.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, trevlig blogg. Bara undrar, den där tjejen på en utav bilderna, hon med armarna i kors, heter hon Ida?

2010-04-17 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0