Det blir nudlar resten av månaden.


Idag ville jag egentligen till Ullared. Men eftersom varken jag eller Dan har körkort, och ingen annan kunde följa med, bestämde vi oss för att åka till IKEA istället.

 

Här sprang vi runt i några timmar och åt självklart deras berömda köttbullar. Lunch för 19kr är ju inte alltför dyrt.

 

Man kan ju säga att vi hittade en del. Badrummet fick en ny matta, bordet en ny duk och Dan fick köpa ännu en växt. Det blev ett bonsaiträd den här gången. Vi får väl se hur länge den lever.

 

Nu sitter jag och njuter framför Allsång på Skansen. Det är skönt att vara ledig!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan köra er någon dag. Det är roligt att strosa runt på ullared och spendera en massa pengar :)

2010-08-11 @ 07:26:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0