Julafton.

På Julaftons morgon gick vi alla upp tidigt för att äta julfrukost i storarummet.

 

Det var himla mysigt.

 

Efter frukosten var det dags att fixa till sig så vi kunde bege oss till Mormor i Åhus. Här har vi Dan!

 

Jag såg ut så här!

 

Dagen till ära bar jag min farmors gamla brosch. Den matchade dessutom klänningen så himla bra.

 

När vi kom fram till Mormor var det dags att äta! Mm, julmat i all dess form.

 

Sedan var det dags att slappa framför TV.n

 

Kalle Anka på Julafton är en självklar tradition för oss!

 

Jag hade ju bakat julkakor och tagit med!

 

Vi spelade lite sällskapsspel.

 

Och sedan kom ju självklart Tomten!

 

Mormor och Sös.

 

Mina paket!

 

Senare på kvällen kom resten av kusinerna och de hade med sig hunden Hary! Han hade också fått sig en liten present och var hur glad som helst.

 

Och det var hela vår Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0