Önskelista.


Idag är det exakt 23 dagar tills jag fyller 20.
Det är många som har frågat vad jag önskar mig, men om jag skall vara helt ärligt så har jag faktiskt ingen aning. Jag har många saker som jag VERKLIGEN vill ha, men ingen stor sak som kan vara den perfekta 20-års presenten. Men alltid hittar man något som man bara måste ha.


1.

Köksburk. Även med texten "Coffe" och "Suger".
Hittas på Miss juniversum i Malmö.


2.

Canvas tavla med Audrey Hepburn.
Mått: cirka 20x20


3.

En röd damcykel. Helst med korg.


4.

En systemkamera.
Dock ingen aning om vilken.


5.

En elvisp. Helst en röd sådan.


6.

Pärlhalsband.


Ni vanliga, dödliga som inte är miljonärer skall veta att jag blir glad för allt.
Fler rosett-klämmor är ju aldrig fel!
Nu skall jag sätta mig med mina inbjudningskort. Inget 20 utan fest!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Fan, nu påminde du mig om hur gärna jag vill ha en cykel! :P

2010-02-05 @ 11:06:24
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0